michaelaaarvidsson

Alla inlägg under juli 2011

Av michaela arvidsson - 25 juli 2011 11:50

nuuu ska jag äta frullle , sen blire och baka lite och börja göra sig iordning.

i eftermiddag bär det av mot göteborg , och senare i veckan ner mot skåne.. 

uuunderbaart och komma ifrån detta ett tag ,fast jag kommer sakna mina underbara

syskonbarn , men men.. frulle nu, brb   

Av michaela arvidsson - 25 juli 2011 02:10

*Ditt utseende:
Längd? - 171
Hårfärg? - brunett
Vikt? - 52
Skostorlek? -39-40
Ålder? - snart 15


*Kärlek:
Har du kille just nu? - nej
Gillar du någon? - jaa
Tillåter du din kille röra vid dig? yep
Har du haft sex? -
Hur många har du haft sex med? -


*Smak & stil:
Vad har du på dig? stor t-shrirt och trosor just nu
Hur ser dina trosor ut? svarta , spets längst upp i kanten
Har du någon BH? klaaart jag har.
Hur beskriver du en fjortis? bitchig , förstört ansikte av smink & brunkräm..
Hur beskriver du en pluggis? allting handlar om skolan , ingenting annat.

Har du bytt stil någon gång? ojaa
Vem är din förebild? no fkn idea

*Bad days:
Har du varit full? -
Har du haft sex på fyllan? -
Har du rökt? -
Har du snusat? nejj
Har du gjort något olagligt? yep
Har du slagit någon ner till marken? nejj

*Yes/No:
Är du allergisk mot något? nopeee!
Tror du på gud? nej
Har du en bästis? jaaa
Är du olydig? ojaaa

*Antingen elr:
Ibumetin / alvedon? ibumetin hjälper bättre...
Katt / hund? bådaaa
Cykla / gå ? gåå
Öl / vin? ÖL.
Av michaela arvidsson - 25 juli 2011 02:06

Kan ju fortsätta med och presentera dagens blogg , vilken är emelie olofssons blogg.

En heeelgrym tjej , lite störd men underbar och otroligt jävla snygg ! :)<3

www.emelievolofsson.blogg.se 

   ¨
KOLLA PÅ HENNE RENA MODELLEN JU , SÅ JÄVLA FIN ÄR HON! 




Av michaela arvidsson - 25 juli 2011 01:47

Dag 3  - Favoritplagget ur garderoben  
Jaduu.. Har faktiskt 2-3 stycken favoritplagg

eller a , det jag älskar och ha på mig , 1 , min onepiece ,
2 , thigts ,nåt linne eller stor t-shirt , 3. Mjukisbyxor e helt underbart.

Dag 4 - Ett ögonblick värt att minnas.

Finns måånga av dom , men kan skriva ner 2 stycken
Fjällen 2011 & Paris 2011 , helt jävla oförglömmligt.. 

Dag 5 - Mitt rum. 
Antar att dom menar att jag ska beskriva det?
Aja , lila vägg , en säng , en stationär dator , bokhylla , 

tvbänk , 4 garderober , ett litet sängbord , en sänglampa , 

ett sminkbord... Hmm.. Under renovering kan man väl kanske säga

ska göra om det nu i höst...

Dag 6 - Favoritfotot.   

Det här är verkligen mitt favoritfoto, älskade Emma & jag älskar bilden! 

Dag 7 - Mitt favoritminne.
Jahaaa , det är verkligen jättesvårt och välja ett 

men det får la bli fjällen 2011 med älsklingen , helt underbart..


Dag 8 - De här får mig att må bättre. 

Vänner , familjen , släktingar , glada nyheter ,

roliga filmer , allt möjligt i stort sett..

Dag 9 - De här hade jag på mig idag. 
Tights & ett sweetlinne! :)


 

Av michaela arvidsson - 25 juli 2011 01:22

Idag har jag inte skrivit någonting , och aah... Jag har verkligen vart upptaaagen heeela dagen , städning , packning m.m .. Asjobbbigt , men nu känner jag mig väldigt normal som sitter och äter pastaaa kl 01:21 men jag blev sugen , sååå hähähä.. Jag kan ju slänga in 2 fiiiiin fiiina bilder där jagt har brännt mig med plattången , känner mig såååå smart!  


     Det gör såååå fkn ont , fml!

Av michaela arvidsson - 23 juli 2011 15:07

måste ju påminna er , anmäl er till DAGENSBLOGG. , har EN söt chey som anmält sig , vill ha mer.. KOM IGEN NU!


Tänkte tipsa om bloggar jag läser & följer.. Och berätta lite om dom och varför jag gillar dom! :)'


www.emelievolofsson.blogg.se  - emelie's , den handlar väl lite om allt möjligt men det är en helt awsome söt & cool tjej.

www.livets-melodi.bloggplatsen.se - Emma's , helt underbar tjej , skriver om sitt liv och sin flytt till skåne. 
www.jfourpeace.myshowroomse - jennifer , jättegoo tjej , med underbar stylee. 

www.kissies.se - kissie's , ingen vettig förklaring till varför jag läser den...
www.fokis.se - foki , ja , jag helt enkelt älskar hennes blogg , så otroligt söt chey , m.m
www.michellelindhe.myshowroom.se - michelle's , underbar tjej & helgrym blogg.. LÄS.
http://michaelamaries.webblogg.se/ - mimmi's , helgrym blogg & jättesöt tjej! 


kan inte komma på nån mer :) 

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21
22 23 24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

htlmkod

 

nkideihohiow

htlmkod

 

Ovido - Quiz & Flashcards